Skumma saker

Saker är konstiga.

Som hur jag idag lyckades ragga till mig en resa med jobbet. Den 19-21 September åker vi till Danmark där de inte bara står för kost och logi, dessutom får jag dubbel lön. Jag undrar vad de får ut av resan.

Eller hur jag lyckades radera hälften av alla Thailandbilder.
(helvetesjävlakukjagärenbögapalivetsugerochbordefågeneralsmisk)
Bara sådär försvann bilderna från min hårddisk. Borta. Väck. Finito.

Eller hur Joel råkade kalla mig för "älskling" idag utan att han ens märkte det. Jag fnissade lite i smyg och sedan blev jag glad.

Eller hur jag blev inlåst på tåget när jag skulle hem. Och trots det bisarra i situationen inte fick panik, utan kunde roat konstatera att idag blev inte som någon annan dag.

Kommentarer
Postat av: Iah

Jag hade en gång en mapp som hette "hockey" som låg i den normala bildmappen. Sen plötsligt en dag så var hela mappen väck, några av bilderna lyckades min bror återskapa men det mesta var försvunnet. Bara så där... Varför får datorerna leva ett eget liv? Borde man inte kunna anmäla datan för stöld???

(Om man inte lyckas trycka på radera då, men gjorde du det?)

2008-06-26 @ 10:54:09
URL: http://mangoolife.blogg.se/
Postat av: Iah

Ajdå, ja då kanske man inte riktigt kan anmäla datan. Det känns ju lite taskigt! ;) Men det finns ju program som kan plocka ihop bilder även fast man har raderat dem. Om du känner någon datakunnig borde du höra efter!!! Man kanske inte får tillbaka alla bilder, men en hel del!!!



Hehe, jag har suttit på CS sen jag vet inte när och nu har jag äntligen CS3 och dessutom på engelska vilket är alldeles underbart!!! Det är liksom så mycket mer logiskt än när det är på svenska. =)

2008-06-26 @ 13:17:08
URL: http://mangoolife.blogg.se/
Postat av: t0tta

Såna dagar har jag med.. De är skitroliga =)



För ca ett år sen, hade jag såna dagar jämt.. När folk undrade hur jag orkade, fnissade jag bara och svarade "Mycket kan man säga om mitt liv, men man kan aldrig säga att jag har tråkigt".



Jag skulle skriva till dig på QX, men det är 28 minuters kö, och så länge kommer jag inte sitta vid datorn, så det får bli en annan dag.

2008-06-27 @ 00:42:49
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0