När en misstanke blir ett faktum

Idag har jag varit med om något stort! Något helt fantastiskt.
Det bästa är att det är jag själv som är ansvarig för det!

Idag är nämligen dagen då jag skaffade mig ett permanent skåp på gymmet.

Mitt alldeles egna skåp. Ett som inte töms vid dagens slut, utan är till mitt förfogande hur och när jag vill. I mitt skåp kan jag stoppa döda hermeliner eller guldtackor om jag så önskar. Därför att jag betalar minsann hyra.




Ja, idag är verkligen en stor dag.
Idag är dagen då jag officiellt blev en gym-junkie.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gratulerar! :D



Är det där en inbjudan?

Jag ska vända på kronorna och återkomma med ett besked! Kan vi skeda då?

2008-06-24 @ 23:07:48
URL: http://leben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0