Kärlek

Det är kärlek i luften. Faktiskt.
Varje morgon när jag loggar in på bloggen blir jag alldeles varm av de fina kommentarerna. Tänk att det finns så många underbara människor där ute i världen, så mycket kärlek. Det inger mig verkligen med hopp. Jag kommer aldrig vara ensam.

Samtidigt som det trillar in trevliga kommentarer hos mig får Joel stundtals en del, tja ska vi kalla dem lustiga, meddelanden från sina trogna fans. Jag kan ju inte hålla mig utan läser dem med ett roat flin.

"Är jag verkligen den ända som blir lite glad för detta? Joel är singel!"

"Det kändes nästan exakt likadant som det gjorde när Dumbledore dog i H.P 6 =O"

"Jag är också singel, ska vi ligga?"


De mest känslosamma kommenarerna kom från två gamla godingar, t0tta samt Screamandshout. Ilska är bästa försvar.

"NI KAN INTE GÖRA SÅÅÅÅÅÅ!!!!!"

"VARFÖR HAR NI GJORT SLUT FÖR?! DET VAR JU VI TRE BESTÄMDE JAG! MOTHAFUCKA!"

Jag ber om ursäkt från både mig och Joel för den smärta vi orsakat er. Haha!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hanna du är verkligen en inspirationskälla och någon som alla verkar ha någonting att lära sig av! även fast du måste gå igenom en jobbig tid just nu verkar du klara det här superbra, och jag har inte läst om någon galla som har spytts.. Istället skriver du med en attityd som är väldigt realistisk och humorristisk! Mycket imponerande!

2008-06-20 @ 12:12:04
URL: http://sandraofsweden.blogg.se/
Postat av: pickford

Haha menade nog snarare att man blir glad av att läsa din blogg för att du tar allt på ett så "sunt" sätt. Menade det på ett sätt som Sandra skriver ovan! :) glad midsommar!

2008-06-20 @ 15:50:57
URL: http://pickford.blogg.se/
Postat av: t0tta

Hehehe. Ursäkt godtagen ;) Nej, du kommer aldrig vara ensam ritar ett hjärta =)



Svar: Jag tror att killarna på riktigt, tror att vi ÄR tankeläsare. B sa, när jag frågade att "men jag trodde du skulle märka det"... Jo, visst märkte jag att han var ovanligt sval, men det ÄR man ju i perioder, och det brukar ju vända igen. Och även om jag HADE vetat att något var fel.. Hur skulle jag då kunna veta VAD som var fel? Japp, jag kan fråga.. men är det inte bättre att de talar om det, så slipper vi gå och fråga så fort de är trötta, kinkiga eller på annat sätt avviker från sitt normala mönster?



Samtidigt är jag just nu, väldigt glad över att han rörde om lite, för jag HAR slarvat med att visa honom hur mycket jag tycker om honom. Men nu när han röt till, så fick jag en tankeställare, och är mer förälskad i honom nu, än jag någonsin varit tidigare. Jag vill inte vara utan honom en enda sekund.. Hur fjantigt som helst .skratt. Och jag är helt fjollig och rosa-molning, när jag ser honom, och vill bara pussa och krama =)

2008-06-20 @ 16:06:22
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: Helena

Jajamen , det e min lille kille som skrev den kommentaren. Gissa om jag är stolt...?:)

2008-06-20 @ 16:07:35
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Iah

Haha, men det var väl trevligt att bli mamma sådär över en natt?! ;)



Jo, jag är lite nyfiken jag med så jag brukar alltid fråga. Fast man inser ju någonstans att frågan är lite jobbig och kanske inte är svarbar, men va fan. Man måste ju vara nyfiken för att få svar, är det inte så!?

2008-06-21 @ 10:11:28
URL: http://mangoolife.blogg.se/
Postat av: ullrika

Personligen kännar jag att att skribenten till den första kommentaren förlorar rätt fett med respekt när hon refererar till sin rumpa...



;)

2008-06-21 @ 15:24:06
Postat av: Mikaela

Bra att du är stark. Kärleksförklaringen var egentligen bara på låtsas. Jag har egentligen ingen karl. Jag är egenltigen inte jag.

"Det finns ingen Mikaela 19 år - Det här är insider"



När har det gått en månad?

studerar min blommiga kalender







2008-06-21 @ 16:40:49
URL: http://leben.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag som skrev den där om H.P xD

Det var inte menat att det skulle vara knäppt=/ Det tog bara slut på liknelser i mitt huvud..

2008-06-21 @ 22:30:03
Postat av: scream and shout

Ja! Jag skall bannemej stämma er båda för sveda och värk. Lite psykiskt lidande kan jag säkert klämma in där också, och även fysiskt, med tanke på att jag är tröstätaren nummer ett ;D

2008-06-25 @ 02:18:45
URL: http://screamandshout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0