Idag: Elefantridning



Alltså, elefanter är balla. De har helt klart min respekt.
Först och främst är de ju himla stora. 2000 kg närmare bestämt. Sedan verkar de vara väldigt smarta. Vår elefant busade ofta med oss och gick ned i sjön. Eller sprutade vatten på oss med snablen, sådär som de gör i tecknade filmer. Eller gick under låga träd, så att vi nästan trillar av.

ojojoj. Hon var bra busig.

Vår guide skrattade mest så han kiknade och det är ju bra, att alla är glada. För jag är också väldigt, väldigt glad just nu. Livet leker och jag mår bra. Elefanten trumpetar och vi ger henne bananer. Alla är glada.

Kommentarer
Postat av: Fröken Wallenberg

Det verkar underbart! Grattis till en så fin och nära djurupplevelse!



Och den där sista underbara måltiden i Sydney gör att jag har lust att åka till Australien bara för den! När kommer du hem till Sverige?

Postat av: lyssie

wohoooooooo pelle-fant! yiii-haw pållen!! hahaha... ah fan jag njuter med dig (H) wohooo!! ;D vi har en jävla hetta här i skåne som inte e klok :|I dont get it. du är iallafall i ett land där det SKA vara varmt denna tid om året.. ja väntar tåligt på midsommar-regnet hahahaha.. ;D jag vill gå till jobbet och inte sitta där o tänka på att alla e ute o solar o sånt medan ja e fast på ett NOKIA-kontor (det är där jag jobbar, på NOKIA) och testar deras nyaste mobiltelefoner (modeller som inte kommit ut ännu) och sitter på den avancerade tekniska supporten, jag tar även emot klagomål och kommer på ideer till förbättringar som vi själva får testa haha... ;D



nedanför oss finns microsoft (xbox avdelningen) sååå.. japp jag jobbar på ett ställe där en del av himlen och en del av helvetet delar plats ;p



tur att allt är på engelska ,D för min ena chef är från irland och andra är från norge och tredje är från danmark och alla talar med mig på sitt eget språk.. ;D så jag jobbar inte bara, jag lär mig nya språk också! (jaa... irländska är ett eget språk i mina öron hahahaha)





puss på dig!!!

2008-06-07 @ 02:13:50
URL: http://alyssas.blogg.se/
Postat av: ullrika

alltså. kom precis på en grej:



hur klarar du dig nu? utan både joel och photoshop?

2008-06-08 @ 01:11:09
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Petra

Och höga? ;-)

2008-06-10 @ 04:16:05
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0