Hanna vs Kenza

Denna är den nakna sanningen:
När jag kom hem från Australien ägde jag tre par skor.

  • Ett par löpardojor
  • Ett par flip flops
  • Ett par gröna ballerina

Grönt är skönt heter det ju men tyvärr är det inte värst gångbart till en rad olika kläder. En annan olycklighet är att det skär sig rätt grovt med mitt hår. Därför svängde jag bara in lite kort hos den nya skoaffären i Alingsås, sådär 10 minuter innan stängning. Kanske, kanske jag orkar handla något.

Väl inne händer något. Jag får helt fnatt. När flickan bakom disken meddelar att de stänger lämpar jag upp inte mindre än 5 par skor på disken. 5 par! Det är mer än jag inhandlat de senaste 3 åren. Kassörskan var mycket nöjd, men inte lika glad som jag. För priset är det allra bästa: 690 kr!

Nu dröjer det antaglige ytterligare 3 år innan jag behöver köpa några skor.

Och helt plötsligt förstår jag alla de här modebloggarna kanske lite, lite mer. För här sitter jag ju, på bloggen, och delar med mina av mina fynd. Suck.

Kommentarer
Postat av: ullrika

shit. et tu hanna...



;)

2008-06-26 @ 19:05:25
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0