Cabaret

Inget besök i Thailand är komplett utan Ladyboys.
Vi fixade detta genom att kolla på Cabaret!





Under tiden vi tar denna bild lutar sig ladyboy i vitt fram mot mig och viskar: "Lady.. lady.. 200 Baht."
Och viftar med en sedelbunt.

Frågorna som snurrar i huvudet är många.
Vad vill hon? Att jag ska köpa sex? Är det många tjejer som köper ladyboys? Är inte 200 baht lite väl billigt? Hur skulle det gå till om jag sa ja? Skulle vi bara gå därifrån tillsammas? Eller bestämma träff någonstans? Eller ville hon bara ha dricks?

Svårt det här.
Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: joel

Om jag svarar att jag vet... lämnar du mig då?

2008-06-01 @ 09:51:13
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Agge

Stackars Joel måste sakna dig något enormt :)



Har tyvärr inget svar på din fråga, men undrar vad du ska kalla din blogg när du kommer hem till Svedala igen? Från andra sidan jorden är ju lite missvisande då, om man inte menar andra sidan jorden från Australien sett då.. Jaghar inte alls legat vaken länge och funderat på det :P

2008-06-01 @ 12:55:51
URL: http://thekattmat.blogg.se'
Postat av: Fegon

200 bath är ganska billigt men med tanke på kvalitèn så känns priset ganska lagomt.



Tyvärr verkar din chans ha runnit ur handen, om du nu inte åker tillbaka dit och säger att du har ångrat dig.

2008-06-02 @ 06:04:01
URL: http://fegon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0