Lite frågesport..

Fråga ett:
Vet ni vad som ligger i Båstad?
Radiohögskolan.

Fråga två:
Vet ni vad som händer i Båstad just nu?
Tennisveckan.

Vilket summa sumarum betyder att min älskade vän Meijer, som går på radiohögskolan, sänder himla massa live just nu. Som inte jag kan lyssna på för jag har mac, men det är en annan historia.

Det viktiga i den här historian är hur många kändisar som gilder runt. Som han får intervjua.
Imorgon ska de träffa the Schulmans! Bröderna Schulman, i egen hög person. Alex och Calle Schulman!!




Min hunkiga vän Meijer.
Sorry girls, he's taken..... By me! moahahaha!!!
Okej, förlåt Jovana.. jag vet att du har mest tjing på honom. Slå mig inte. Aj!



Ser ni vad rädda de är för honom?
Det borde de vara.
Bröderna Schulman.. DARRA!!


Jag lite smått avgudar dessa idioter. I smyg då såklart. Har nu ringt till min vän, bönat och bett för att få dem att signera en nakenbild på mig. Jag tror jag ska välja denna:




Kommentarer
Postat av: Dagens Eko

men Hanna?! Nu så är det slutdyrkat av den mark du går på. Är du seriös när du säger det du säger .. Schulmans :S I mina ögon, inget att ha

2008-07-09 @ 21:20:48
URL: http://dagenseko.blogg.se/
Postat av: ullrika

1) kan man inte lyssna på webradio på mac:ar?



2) ska du ner till båstad å titta?



ps. tack för väldigt gulligt skriv hos mig om Whiskien!

2008-07-09 @ 23:57:59
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: t0tta

De där bröderna ser ju lika töntiga ut, som de verkar.



Svar: Klart han får beröm.. I massor, massor... Och har kommer få både diplom och en "isbrytarpin" imorgon.

2008-07-10 @ 13:19:41
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0