Joels Dejt

Joel har tydligen lyckats lura någon stackars flicka att han är multimiljonär och att hans näshår är gjort av guld, vilket resulterade i en dejt på lördag.

Inte för att jag är bitter, nejdå. Inte alls.

Jag tänker på hur han var på vår första dejt och känner inte ett uns av oro eller svartsjuka. Han hade fräckheten att bjuda på allt och skrattade dessutom åt mina skämt, den grisen. Att han dessutom var trevlig och gav mig komplimanger drog ju det ett steg för långt. Ingen chans att flicksnärtan faller för honom.

Men eftersom han uppenbarligen känner sig så villrådig inför helgens strapatser, kan inte alla ni läsare ringa och ge honom några råd? Ring helst på kvällen och ge era bästa råd, om ni är ritkigt entusiastiska kanske i form av en dikt eller ljudinspelning.

Eller ring kanske bara för att kolla om det går bra. Eller hur han mår. Eller om hon är kvar och är glad. Eller...  nu när jag tänker efter, ring om precis vad som helst. Lördag kväll, kom ihåg det. Han lägger ju ut sitt nummer hela tiden, ni erfarna stalkers har det säkert redan på speed-dial.

Kommentarer
Postat av: Joel

äääh.. inte behöver du vara orolig inte. Ingen kommer någonsin kunna spöa vår första dejt. Den är för alltid satt som mätstock.





Kram på dig min bittra vän ;D



(btw.. jag ska träffa en snygging på fredag också. Hon är lite knäpp men jag tror att hon kan vara riktigt mysig)

2008-07-30 @ 13:47:34
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: EvE

ha ha. du är underbar!

2008-07-30 @ 14:02:35
Postat av: lyssie

öh.. me dont like joels kommentar.. me not like AT ALL!!!!!!!



"kram på dig min bittra vän ;D"

WTF lixom?! Arrhh...



jag hatar när en kille kallar en tjej för bitter... det där var onödigt sagt utav honom.



"kommentera snällt eller kommentera inte ALLS" ska folk leva efter på bloggarna! tycka

2008-07-31 @ 13:15:19
URL: http://alyssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0