Jag kan själv!

Fy fan vad jag är bra.
Hela veckan har det varit full rulle på jobbet med ena krisen efter den andra. Och jag har löst dem! Stessigt, stressigt. Men också kul, kul!

Jag känner verkligen hur jag får mer förtroende och ansvar. Just nu ersätter jag 5 personer från marknad! Jag förväntas kunna svara på frågor om deras projekt, lösa alla problem och kontera fakturorna. Vi snackar liksom viktiga saker. Viktigare än att sortera nycklar i alla fall, vilket jag ägnade hela förra veckan åt.

Alla kommer in och säger "Hjälp! Hanna! Fixa det här!"
Och jag nickar nådigt. Visst. Jag fixar det. Jag fixar allt.

Idag satt jag och the Big Boss och diskuterade krisstrategien för vårt senaste problem. När jag öppar munnen och bräker ur mig några åsiker lyssnar hon faktiskt! Och tar hänsyn, vi diskuterar. Hon är intresserad av min åsikt! Helt otroligt.

Jag har ingen utbildning men jag kan ändå. Fy fan vad skönt.
Det är så bra att bli äldre - vilken skillnad i respekt.


Kommentarer
Postat av: ullrika

respekt har inget med åldern att göra, den förtjänas. och du har förtjänat Hanna!!



tjo!

2008-07-24 @ 00:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0