Den hemliga beundraren, upplösningen

Jag förstår att det är många där ute som är nyfikna på vad som egentligen hände med min hemliga beundrare/stalker. För visst har jag löst mysteriet vid det här laget. Ingenting är omöjligt för en Hanna.

Jag tog till det mycket listiga knepet att ringa från hemligt nummer och hade ett helt manus framför mig om hur jag skulle konfrontera min stalker när en röst bräker: "Ja det var Babak!"

Jag tappar fattningen helt. Heter han faktiskt Babak? Amanda som sa att det var ett internskämt mellan hennes vänner. Det namnet var ju anledningen till att jag trodde det var någon från festen. Ingen kan väl heta så på riktigt. Eller?

I 20 minuter står vi och anklagar varandra.
- Du driver med mig!
- Nej det är du som driver med mig!
- Helt ärligt, lägg av nu. Vem är du egentligen?
- Vaddå? Vem fan är du som skickar hemliga sms egentligen?

Det visar sig att han träffade en brutta med det fina namnet Elin. De delade taxi och klickade totalt. Hon ger ut sitt nummer och han lovar att höra av sig. Här går nåt riktigt fel och hon ger ut mitt nummer istället. Men vilje eller inte, det är ännu ett mysterium.

Vad är oddsen för att hon skulle ge ut mitt nummer istället? På enda kvällen jag faktiskt också är ute och röjer? Att killen dessutom heter Babak vilket är ett internskämt mellan Amandas kompisar? Det är i dessa stunder det inte råder någon tvivel ifall ödet finns. Det har dessutom ett sjukt sinne för humor.

Summa sumarum: Vi trodde båda att vi hade någon på G, men hade bara varandra. Stor besvikelse följer och vi hörs aldrig igen. The End.

Kommentarer
Postat av: Iah

När jag var så där pytteliten som man var en gång i tiden så hade jag en på min skola som hette Babak. Kanske är samma människa?! ;)

2008-07-23 @ 11:45:25
URL: http://mangoolife.blogg.se/
Postat av: Kattis

Jag hade också en på min skola som hette Babak! Ååååhh Babak! En gång var han med i en sketch (stavning?) och hade klätt ut sig till tjej.. så sa en annan kille "Han heter Babak.. och han är tjej!" :')

Åååhh va roligt det var.

2008-07-23 @ 18:18:36
URL: http://ernies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0