Välj visitkort!

Nu har jag suttit här och designat hela dagen.
Jag har gnuggat geniknölarna, slått huvudet i väggen, spionerat på andra och slutligen har jag nu inte bara en utan fyra olika visitkort!

Det är så svårt att välja.
Jag känner mig snöblind. Har stirrat in i skärmet 8 timmar på raken och vet inte längre vad det är jag tittar på. Kan ni hjälpa mig?

Vilken är bäst?

image66

Kanske den här?

image67

Eller kanske den här?

image68

Eller om man ställer den upp?

image69

Tacksam för all kritik!
Sedan om jag väljer att lyssna på er eller inte, det är ju en annan historia :)

Kommentarer
Postat av: joel

mitten mitten mitten.... för att du inte vill åka kabinen över ravinen.... det betyder inte att jag vill :)

2008-01-08 @ 07:33:58
Postat av: Amanda

Nej, inte den i mitten! Den överst :)
Den är skitsnygg och känns mycket seriös.
Lyssna på MIG! :P

2008-01-08 @ 18:50:27
URL: http://flickanfredrik.blogg.se
Postat av: Pappsen

Okey Joel den i mitten är traditionell och klassisk. Den översta utmanande, men säger inget vad du gör eller hur man hittar dig.
Nej jag röstar på den sista just för att du har ställt den upp vilket gör att man måste titta-tänka.

2008-01-09 @ 21:02:27
URL: http://www.holmblad.se
Postat av: Fisken

Sista! Alltid snyggt med stående OCH en ren profil utan lull vinner alltid i längden! Kör på styvt, matt papper!

2008-12-29 @ 15:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0