Poledancing

Varje gång vi går in mot centrum leder vägen oss förbi det nya gymmet. V Club heter det. Extreeeeemt ball och trendigt. Skyltarna skryter om vilka fenomenala klasser de har: bodypump, aerobic, spinning, poledancing etc.

Just det. Poledancing.
Söt tjej dansar inte med partner, utan en stång.
Fy Faaaaaaaaan vad cool.

Och idag var jag bara tvungen att gå in och fråga hur det fungerade.
Innan jag visste ordet av hade jag skrivit upp mig på en 6 veckors kurs i poledancing!!

Det är så absurt och ofantligt roligt att det bara finns, vilket upplevelse att få prova på. Jag är helt lyrisk. Det enda molnet i den här solskenshistorian är att jag inte kan vara med på första lektionen eftersom den är på torsdag när vi campar.

image81


Vår instruktör är tydligen prisbelönt guru inom detta. Visste inte ens att man kunde tävla i det! Och hon varnade mig att det skulle bli ganska mycket teknik. Då blir jag bara ännu mer nyfiken.
Nej mina vänner, hur det här ska gå vet jag inte.
Men jag fortsätter rapportera, direkt från Sydney.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oh, SHIT vad coolt! Fan vad avis jag blev nu...

2008-01-15 @ 18:03:16
URL: http://flickanfredrik.blogg.se
Postat av: Louise

Åhh gud vad roligt! :)
Har du varit på kursen än?

2008-02-29 @ 07:43:03
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0