miljonären Hanna

Såg till min oerhörda glädje att CSN pengarna kommit in på kontot.
*TJONG* så var jag miljonär. Läskigt att få hela summan sådär på samma gång. Funderar på att betala hela skolavgiften nu genast så att jag inte råkar bränna deras pengar.

Men det är ändå häftigt att logga i på Nordea och se alla pengarna där på kontot! Jag får liksom gnugga mig i ögonen, ser jag verkligen rätt? Har se satt kommatecknet på fel ställe?

Räknade lite på budgeten och insåg att den var mycket trevligare nu eftersom skolan slutar 2 månader tidigare. Då sparar jag in 8 veckors hyra och mat, som magiskt omvandlas till resekassa.

Sedan hoppade jag i sängen med Joel ett tag av ren lycka. Gav ifrån mig några lyckotjut så grannarna undrade vad vi höll på med.


Kommentarer
Postat av: t0tta

HAHAHAHAHAHAHA.. Joel tror alltså att han har en image du KAN förstöra? Awwwwwwwwwwwwwwwww, va gulligt... Får gå dit och nypa honom i kínden igen >:-)

Nice utsikt från balkongen =) Annat än här, kan jag säga *S*

2008-01-20 @ 14:26:35
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: n.

haha det ska jag inte ;)

2008-01-20 @ 20:03:41
URL: http://Ideal2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0