Hipp hipp hurra

Idag är inte bara en söndag, utan även 37 månader sedan jag och Joel blev ihop. Vi har på något sätt fortsatt att fira månadsdagarna och eftersom det bara piffar upp vardagen uppmuntrar jag det ideligen.

Fast 37 är ju en jäkla siffra, inte jämt på nåt sätt. Det är väl till och med ett primtal? I alla fall blir dagen förhållandevis lugn och vi uppmärksammar varandra med lite mysig massage. Vilket förklarar varför en gosig Joel ligger och väntar på mig. Vilket får mig att undra vad fasen jag gör här vid datorn??

Tjenixen.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Hehehe, det är bra när folk inte låter pengarna stiga dem åt huvudet... Givetvis är du välkommen på middag =) Ni får mellanlanda här när ni åker hem till sommaren *tycka* =)

2008-01-27 @ 15:41:37
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0