Goodbaj Svärmor

Idag har vi varit och kollat på fler djur i en djurpark någon timma utanför Sydney. Kan faktiskt inte räkna antalet gånger jag sett en känguru vid det här laget så det dröjer nog innan vi åker på zoo igen.

Beredda  på fler skyfall som igår hade jag långbyxor och paraply. Därför valde solen att skina som aldrig förr. Trots mitt motto att inte klaga på värmen var det var det bra nära att jag gnällde lite när svetten lackade.

På vägen hem missade vi bussen, smög tillbaka in till koalorna utan att betala och mumsade i oss en glass. Första jag köper sedan vi kom ned hit faktiskt!

Eftersom det är sista kvällen som Joels familj är här unnade vi oss en riktig brakmiddag på Oscars. Jag njöt av min pasta, det är sällan jag äter det här, och beställde in 2 coctails till det. I och med att det även är min sista dag på lovet fläskade vi på med en efterrätt och PUH vad mätt jag blev. Sitter nu här med uppknäppta byxor och hoppas att jag inte ser lika uppsvälld ut som jag känner mig.

Sedan blev det hejdå och farväl. Känns så märkligt att jag inte kommer se dem igen på 6 månader.
Känns ännu knäppare att jag inte kommer träffa alla er där hemma på ett helt år.
Fan det är rätt lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0