Äntligen fredag!

Visst var det lite segt att gå upp i morse, men det blev lite lättare när jag tänkte på att idag är sista dagen i skolan för den här veckan :)

Sista skolsdagen = Fredag! Så är det. Ordet fredag är synonymt med att fira in helgen, oavsett veckodag. Lite som ett kodord skulle man kunna säga. Ett hemligt lösenord som släpper alla spänningar och sätter mig i sinnesstämning Rela-la-laxa. Fira ska vi göra, det blir majskolv och varma mackor!

Oroa er inte nu, chansen att jag dör av tristess är ytterst liten då vi har massor med läxor. Jag är glad ändå för dem kan jag göra hemma och slipper sitta i den iskalla datasalen.

Vi får se hur jag och Joel spenderar långhelgen. Vi har en del förslag men de är sekretessbelagda ännu.


Kommentarer
Postat av: joel

du är den underbara.... och ja jag råkade fylla i utan att kolla namnet

2008-01-08 @ 06:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0