Underbart

Surfers har varit precis allt jag förväntat mig och lite mer. Stranden var magnifik, vit, kilometerlång och alldeles alldeles underbar..


Vi solade länge och gud vad skönt det var. Jag somnade till och med :) Det här är livet. Vi badade i de höga vågorna, men vågade inte gå allt för långt ut för underströmmarna var riktigt starka!


Vi bor på ett hostel men jag tvivlar över den beteckningen. Det enda som verkar vara hostelstandard är det billiga priset. För 400 kr fick vi ett eget rum med kök och duch. Och en Jacuzzi!! Alldeles utanför finns ännu en bubbelpool och den stora poolen bara 5 meter därifrån.


Ikväll blir det givetvis jacuzzi med badsalt..


Kvällen bestod av en god middag och en promenad på den ändlösa stranden i solnedgången. Vi gick faktiskt förbi ett bröllop i full gång :) Romantiskt värre.


Livet är underbart. Jag är riktigt riktigt lycklig.


Kommentarer
Postat av: t0tta

Satte mig först med armarna i kors, för att protestera.. t0tta vill ju också.. Sen kom jag på att det är ju rätt svårt att skriva en protest med armbågarna.. *protesterar ändå*

Ha det helt underbart för mig också =)

2008-02-22 @ 15:20:38
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: Scream and Shout

Ah, jag går teknik med inriktning på produktutveckling och design. Rätt kul faktiskt :)

Haha ja! Antagligen så är det så. Jag har något utav en historia där jag är uttalad färgblind. Egentligen så är det nog bara så att alla andra ser fel, och jag rätt :D

Fan så underbart det låter föresten! Sola lite åt mig också! Eftersom att jag är så snäll idag kan jag dessutom tillåta att du får gotta dig lite extra, då jag bittert kan meddela att här i Svedala är vädret skit. Grått, kallt och trist. ge mig sommar, nu!

2008-02-22 @ 17:11:32
URL: http://screamandshout.blogg.se
Postat av: t0tta

Jodå, vi har storm igen och halva Skåne, eller mer har varit utan el hela kvällen.. Även om jag har klarat mig...

Jepp.. oanad talang och jäkligt spetsiga armbågar *skratt*

2008-02-22 @ 23:49:28
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: t0tta

B har kamin.. Och han var hemma med strömavbrott.. Jag har ingen och jag var hemma hos mig.. Utan strömavbrott... Även om vi hade varit kvar hos B, så hade det knappast blivit något "humhum" med 6 barn där.

2008-02-23 @ 12:01:11
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0