Tjuvlyssnat

Jag vet att det är många som ogillar tjuvlyssnar.se av någon anledning, varför förstår jag inte. Har hört folk påstå att vissa historier är modifierade eller rent av påhittade. Personligen tycker jag många är för bisarra för att vara fiktiva, och  om det nu vore så - vad spelar det för roll?

Jag skrattar lika gott ändå, och det är ju poängen med hela sidan!
Avgör själva:

Årets största trend: Intervention light

Badhusets omklädningsrum, Älvsbyn

Två små flickor ~9 byter om.
Flicka 1: Åh, jag ser så tjock ut i den här baddräkten. Visst gör jag?!
Flicka 2: Nej då.
Flicka 1: Jo, det gör jag! Jag ser jättetjock ut. Tjock tjock tjock?
Flicka 2 (tar ett steg närmare sin kompis, mycket hotfullt): Nej, det gör du inte. Om du inte slutar svamla snart så DÖDAR JAG DEJ!!!


Kommentarer
Postat av: t0tta

Hehehehe.. Anti-anorexia så det smäller om det *me like*

2008-02-28 @ 00:22:29
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: joel

HAHAHA!! underbart babe och lycka till hos läkaren... säg att han ska vara snäll... ANNARS DÖDAR JAG HONOM!!!

eller lämnar en arg lapp :)

2008-02-28 @ 01:47:03
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0