Sommarnatt

Igår var jag med om något mycket häftigt. Det var nästan magiskt. Mitt i botaniska trädgården har de satt upp en utomhusbio, och självklart måste vi prova på det!

Och jag ångrar mig verkligen inte. Det var helt overkligt. Bakom bioduken skymtade vi operan och harbour bridge på ena sidan, och Sydney Skyline på andra sidan.

image122image121

Vi såg på filmen Darjeeling Limited, vilken var sjuk men också väldigt rolig. En film i min smak. Där kunde man vila ögonen på Owen Wilson och hans bröder under deras "spirituella" resa genom Indien.

Under tiden vi njöt av den ljumna kvällen och den bra filmen susade fladdermössen över huvudet. De finns fullt av den här, och speciellt i trädet ovanför oss. Jag var lite orolig över att bli attakerad av fladdermusbajs. Och det är stora rackare det här, i alla fall en meter mellan vingspetsarna. Häftigt häftigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0