Hanna Surar

Usch vad jag känner mig grinig.
Nu har det regnat oavbrutet i en vecka. Solen har vi inte sett på flera dagar. Känns inte som sommar i Australien, det känns som Februari i Sverige.

Vi hade tänkt att åka till kusten såhär på vår sista helg av frihet. Sedan kopplar skolan åter sitt hårda grepp runt oss och möjligheten att se Australiens sol och bad blir mycket begränsad. Men som sagt, det blev inställt på grund av det dåliga vädret.

Har varit på Bondi Beach 3 ggr hittills, och frusit häcken av mig varje gång. De blåser som fan där ser ni. Detta var inte vad jag föreställde mig. Inte alls. Sydney är en underbar storstad men Sol och Bad har det inte blivit nåt. Och nu lider sommaren mot sitt slut och vi undrar fortfarande när den ska börja.

Klag klag klag
Jag vet att ni hatar mig just nu.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Nänä, du har fan all rätt i världen att klaga.. Är det inte lagbundet att det SKA vara sol i Australigen? *tro bestämt*
Du får flytta till USA och stämma skiten ur solen, för att den har sabbat ditt Australienår.. Jag hade varit skitsur.
Vi får hoppas att det blir en ordentlig sommar i Sverige i år, så ni får tagit igen LITE av det i.a.f *tröstar*

2008-02-09 @ 11:55:38
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0