Fröken Klantarsel

I ett försök till att vara praktisk lämnade jag väskan i skolan när det var dags att dra på lunch. Istället stoppade jag tryggt ned en liten 10 dollarssedel i fickan och traskade glatt iväg.

Det var först när jag beställt och skulle betala jag gjorde upptäckten: Sedeln var försvunnen.
Puts väck. Jag söker igenom alla mina fickor flera gånger om men sedeln lyser med sin frånvaro. På den 50 m korta sträckan lyckas jag alltså tappa mina pengar.

Imponerande.

- 60 spänn rakt ned i någon lycklig jävels ficka -

Kommentarer
Postat av: Scream and Shout

hahah! en fot skulle vara rätt ballt. skicka vad du vill ;D
trodde jag skrev med mailen i förra inlägget, men kanske glömde det då. [email protected] :)

Jag hoppas bannemej du sprang ut på gatan och anklagade oskyldiga människor, helt hysteriskt... mest för skojs skulle, men vem vet, någon kanske skulle ge tillbaks pengarna de aldrig tagit i ren fruktan ;D

2008-02-26 @ 04:09:44
URL: http://screamandshout.blogg.se
Postat av: joel

mohaha, jag snodde den :)

och dessutom hitta jag luddet på bilden :) vann jag nu?

2008-02-26 @ 07:23:42
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0