Äntligen händer det!

Okej, jag är medveten om att jag kommer outa mig själv rätt hårt i detta inlägget, men det får det vara värt :)

Jag och Joel har en liten småtöntig vana att utmana varandra i Starcraft på internetcafet. Det började helt oskyldigt men växte sedan fram att bli en del av vår vardag. Det är ganska kul att ha ihjäl varandra i cypervärlden faktiskt!

image117

Så det händer då och då att vi drar en match, och utgången har hittills sett likadan ut varenda gång - Joel Segrar.
Han tröstar mig med att han spelat så mycket när han var liten, och dessutom är det töntigt att vinna. Vad han inte visste var att detta tände en högst oväntat tävlingsinstinkt i mig och varje gång gav jag 100%.

Idag kom jag på den briljanta iden att köra på 110% och se - det gav utbetalning!
Idag mina kära vänner... Idag, den 8 februari 2008, vann jag över Joel i Starcraft!!!

Wohoo... oj vad smisk han fick. Jag var så brutalt duktig och segrade totalt. Vad duktig hon är, den där Hanna. Vad fullkomligt överlägsen och ödmjuk. Ojoj. Hela världen skimrar fortfarande av min underbara vinst. Segerns sötma. Det är så här det känns alltså.

Kommentarer
Postat av: snusmumriken

han hade nog bara otur ;)

2008-02-08 @ 14:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0