Åka vattenrutschbana

Först och främst - har jag stavat rubriken rätt?

Nåja..

Något vi blev väldigt tipsade om att besöka var Wet 'n Wild. Nej det är inte en porrfilm, det är som skara sommarland. Vattenrutschkanor i överflöd blandat med pooler, korv och popcorn. Trots att jag och Joel är 10 år för gamla och att priset var hurlöst dyrt gav vi hela spektaklet en chans.

Vilken tur det var! Vi hade hur kul som helst, efter ett par rundor bröjade till och med skrajharen Hanna tina upp och åkte glatt den ena attraktionen efter den andra. Vi tävlade i nedförsbackar, skrek som skolflickor (mest jag faktiskt) och åkte i kolsvart mörker. Vi som varit rädda att vara för gamla hade oroat oss i onödan, 25 åringarna drog runt i klungor.

Det var väldigt skönt att vistas i vattnet eftersom solen stekte och värmde upp till närmare 35 grader. Otroligt nog lyckades vi så bra med solkrämen att vi knappt är brända alls! Seger.

Dagens betyg: JÄTTEKUL
Jag känner mig ung på nytt :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Heter de inte kana? Annars har jag inget att invända på stavningen, riktigt stört ord :P
Vad härligt ni verkar ha det! Lite skumt ändå. Åka på semester på semester :)

2008-02-23 @ 12:42:53
URL: http://flickanfredrik.blogg.se
Postat av: Scream and Shout

Hahah! Ja, lätt att man kan! :D

Och åh, så gläjande. Du vet allt hur man får en besynnerlig tjej att känna sig mer besynnerlig. Tyckte det var roligt att vakna idag då solen kollade fram för första gågnen på ett 6månader eller liknande ;D

Haha ljug inte. Joel skrek mest som en skolflicka. Det vet alla. Och vadå "ung på nytt"? hur gammal är du? 20? ;D

2008-02-23 @ 15:35:55
URL: http://screamandshout.blogg.se
Postat av: t0tta

Ehm.. Hanna..? Du ÄR ung....

2008-02-24 @ 01:05:07
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0