Hanna, din nya bästa vän

Jag har ett återkommande problem när jag flirtar. Om jag skall specificera mig närmare så inträffar det här problemet när jag försöker flirta med tjejer. Jag har sett scenariot flera gånger och trots att slutet alltid är det samma ändrar jag av någon anledning inte taktik. Vilket jag helt klart borde göra.

Varje gång jag hittar en tjej att snacka, spana och flirta med blir jag hennes nya bästa vän. Vi går in på toaletten för vad jag hoppas är mys, när de egentligen bara vill bikta sig. De sätter sig i mitt knä, kollar djupt in i ögonen, böjer sig fram, särar på läpparna och sedan följer hela deras livshistoria. Vi pussas och kramas hela kvällen men mer än så blir det aldrig. Vi byter nummer men till vilken nytta? Morgonen efter har de ju så klart inte blivit omvända och beslutat sig för ett premiär i den lesbiska sänghalmen.


Killar har jag inte samma problem med. De tror att jag vill sätta på dem så fort mungipan åker upp i något som ens liknar ett leende. Men hur ska jag gå till väga med de här donnorna? Det är faktiskt skitsvårt att ragga på brudar. Ska jag inleda konversationen med "så har du någonsin varit med en kvinna?" eller kanske skrivka KNULLA? på en lapp som jag lämnar fram?

För det är antagligen däri promlemen ligger:
  1. Jag vet inte om de ens är potentiella ragg. Vissa person är helt enkelt inte särkligt gay. (Hur mycket man än tjatar. Hur mycket man än pussas. Eller hur Amanda?? ;)
  2. Tjejer är så ovana att bli flirtade med på andra sätt en testosteronstinna bröl, "how you dooooin?" fölt med en dask på rumpan, att de helt enkelt inte fattar.
Brudar... Hur vill ni bli raggade på egentligen?
För jag fattar helt enkelt inte.

Eller så kanske jag är den enda bisexuella singeln där ute?

Kommentarer
Postat av: t0tta

Tja.. Antingen raggar du på dem, som du skulle vilja bli raggad på, eller så får du köra killarnas version...



Men tjejer ÄR knäppa... De gånger tjejer stöter på en, så märks det att de är vana vid killar.. En tjej stöter på mig, och förväntar sig att JAG ska gå ner och kyssa hennes fötter för att de visar intresse.. Som killarna gör... Knappast.

2008-12-27 @ 12:58:21
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag skulle lätt falla för KNULLA-lappen!

2008-12-27 @ 19:02:28
URL: http://trasi.webblogg.se/
Postat av: Alex

Alla tjejer blir bara arga när man lämnar fram den där lappen ju..

2008-12-27 @ 20:48:01
URL: http://teammanwhore.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har verkligen försökt, men det GÅR inte!

:P

Dömd till evig dyrkan av allt som är manligt....

2008-12-28 @ 20:17:35
URL: http://projectoslo.blogg.se/
Postat av: Tutts

Skaffa kontakter... jag vet.. sen fick jag ligga hej vilt!

2009-01-04 @ 15:46:05
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0