Genidrag

Jag kan högtidligt meddela att jag för första gången löst en Rubiks Kub! Jo minsann... min stolthet vet inga gränser. Jag hade ingen aning om att jag var så smart. Eller jo.. innerst inne kanske, men lite ödmjukhet får man ju visa upp.

Min kära överintelligenta lillebror och jag spenderade söndagen med att bonda sådär som syskon skall göra över jul, och han delade med sig av några tips och tricks. Snurr, upp, ned vrid, bort, bort, vänd vrid snurr tilbbaka och voilá! De helfärgade sidorna väcker djup tillfredställelse i mitt lätt pedantiska sinne.


Visserligen var det bara en bebis-kub.



Men då förtjänar jag i alla fall vågen, om än i mini format.

yay.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ahhh hjälp, har aldrig löst den där kuben. Gick så långt så jag flyttade om de färgade fyrkantiga klistermärkena för att få dom enfärgade sidorna. Men har du sett han som löser den med fötterna på bara några sekunder???



Har en hjärtesak som jag kommer att masskicka... - snälla acceptera detta och gör vad du kan, lidandet är verkligen stort. Här kommer det:



Du når ut till så jättemånga människor. Kan inte du hjälpa mig att förmedla en kontakt till Smällarupproret. Det är så många hundar (och faktiskt även katter och andra djur) som mår så dåligt i dessa dagar då miljoner kronor bara försvinner i några sekunders synligt och ljudligt behag. Förmedla gärna min bloggsida eller ännu hellre sidan till Smällarupproret http://www.smallarupproret.se/



Tack på förhand om du värnar om detta!!!

2008-12-28 @ 23:09:55
URL: http://leyaridgeback.blogg.se/
Postat av: Amanda

Min bögiga syster höll på med de där ett tag. Fast de större då. Hon blev ganska duktig, givetvis.

Hon hade två killar i sin klass som tävlade i VM. Det är ännu bögigare...



(För alla bögar som läser detta. Ni borde vara stolta. I detta sammanhang var det ju ruggigt bra att vara bög.)

2008-12-29 @ 00:57:17
URL: http://projectoslo.blogg.se/
Postat av: t0tta

Jag hade dille på de där är jag var 17 år.. Löste dem på 43-45 sekunder.. Stora sorten då.. Nu har jag inte den blekaste S

2008-12-29 @ 03:43:53
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0