Ensam en lördagskväll

Och jag känner mig ensammast i världen.

Jag sitter här och tycker så synd om mig själv att det är rent äckligt. Mina sjuka tankar handlar om hur alla i smyg ogillar mig men är för fega att stå för sina åsikter, hur alla dissar mig på veckans roligaste dag för att vara med folk de egentligen tycker om.

Någonstans vet jag att det är rens nonsens, det är onda tankar som aldrig kommer göra mig något gott. Men det betyder inte att jag slutar med denna orgie i självömkan.

Jag hatar mig själv för att jag är så beroende av andra.
Jag hatar mitt ständiga behov av bekräftelse.
Jag hatar att jag fortfarande inte klarar av att vara ensam.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har nybakta lussekatter, kom och fika vettja! :) Vi kan dricka kärring-irish coffee till oxå.

2008-12-13 @ 19:28:51
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallå! nu får jag skuldkänslor, fick ditt sms igår men glömde svara på det för jag visste att jag inte skulle göra nåt kul, mamma och plastpappa kom idag så jag har bara varit på rasturang osv. så med mig missade du inget kan jag lova! orkade inte logga in på facebook så skrev här ;) puss/helena

2008-12-14 @ 00:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0