Världens sämta grannar?

I natt vaknade jag med hjärtat i halsgropen. Är det invasion? Har jag hamnat mitt i en revlolution? Är jag i Afrika? Frågorna vad många och det tog ett tag innan jag förstod vad som försegick.

Klockan är ett på natten och någon i våningen ovanför spelar väldigt intensivt och taktfast på sin bongo-trumma. Just det, ni läste rätt: En bongo-trumma!

Först ligger jag ett tag och blir irriterad, tills jag kommer på att jag faktiskt inte behöver gå upp till jobbet nästa morgon. Då tar nyfikenheten överhand. Varför sitter han och spelar mitt i natten? Kommer inspirationen bara då? Slutar han jobbet då? Fattar han inte att andra männidkor sover? Bryr han sig inte? Var har han lärt sig att spela? Vart är han ifrån?

Sedan slutar han lika plötsligt som det började, och mina frågor förblir obesvarade.

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Bjud ner han på fika å fråg va han håller på mä..han kanske ä snygg :O

2008-08-25 @ 19:31:14
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: Louise



Företaget är hyfsat seriöst. Men jag gillade inte mitt jobb eftersom det passade inte mig på ett sätt. På ett sätt gjorde det väl det men jaa svårt att förklara så här över en kommentar. :P så jag har en del negativt och säga om det och jag vill verkligen inte förstöra din glädje till jobbet. För alla är olika och det här jobbet kanske passar som handen i handsken för dig. :) Men vilket projekt ska du jobba för? Redd Barna jobbade jag för och så gästjobbade jag lite för kirkens nodhjelp. Då blev jag välsignad genom solens alla färger ^^, Men har du några frågor så besvarar jag gärna dem om jobbet :) Lite insideinformation is the shit ;)



Det sociala var faktiskt riktigt kul ibland men ibland riktigt jobbigt. Beror ju helt på hur människorna man frågar är :)



Härligt att det gick så bra på visningen! Jag har kompisar som inte lyckats få boende på över en månad. Men då har du lika tur som jag och Erica hade! Det är allt härligt när livet flyter på. Vart ligger lägenheten då?



Håller med EgoElin om killen lite. Bjud ner dig själv på fika nästa gång du hör honom trumma klockan ett på natten. Ha gevaliakaffe och bullar redo! ;P

2008-08-25 @ 22:09:00
URL: http://windelov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0