Mensmonster

Jag vaknar upp och känner mig allmänt PMSig.
Jag antar att det är i sådana här stunder jag ska vara glad att jag bor ensam; jag kan grina runt och sura utan att det går ut över någon annan. Får bara akta mig på jobbet, inte vara så snäsig i telefonen.

När folk ringer mig och frågar om allt betyder det ju bara att de faktiskt tror att jag kan. Inte för att jävlas. Det är inte deras fel att de inte har koll.

Som när de trodde att jag kunde öpnna dörren ingen annan fick upp. Eller när de gnäller på mig att någon inte köpt huvudvärkstabletter. Eller att jag skulle veta vart problemet med massmailen ligger och inte IT avdelningen. Eller varför projektledaren glömt sätta igång biljettsystemet.

Nej, det är inte deras fel att de inte vet.
Hanna fixar allt.

Jag borde äta lite chips så blir jag människa igen.



Ahhh.. svenska lantchips och en cider. Det blir min kost för dagen.
Mums. Älska helger.


Nu blev jag genast på bättre humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0