en ensam fiskpinne

Av någon underlig anledning känner jag mig ensamast i världen just nu.
Här sitter jag med mina fiskpinnar och försöker intala mig själv att det är lycka. Man skulle kunna tro att en festlig helg och måndagsdejt borde göra mig gladare, men allt jag känner är "shit vad svårt det är".

Hur kan det vara så svårt att hitta någon att bry sig om, bara ha kul med?
Chansen för omsesidig attraktion känns som en på tusen. Och även om man hittar den spelar det ingen roll, då drar drömmarna åt olika håll.

Grattis till alla er där ute som har hittat någon att dela livet med.
Ni borde få nobelpriset hela bunten.

Bota cancer? bah. Kärlek, där har vi tuffa saker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varje dag frågar jag mig själv om det ens är värt det..?

2008-08-05 @ 21:33:41
Postat av: t0tta

Jodå, datumet stämmer =) Tackar =)



Men lilla gumman... Du har precis kommit från ett förhållande på 42 månader... Om du hade befunnit dig i ett nytt förhållande redan, så hade det varit väldigt fel.. Det är sånt som kallas "språngbrädeförhållande" och sånt håller aldrig... Trust me, jag har blivit dumpad fler gånger, än jag ens kommer ihåg, under mina 19 år som aktiv på området. Fuck.. Jag är ju asgammal *skratt* Nästa år är det 20 år sen, jag förlorade oskulden.



2008-08-05 @ 22:28:11
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: C

Precis som jag känner nu. Men det måste finnas hopp för oss..måste bara göra det!

Man får sluta tänka på de..så ploppar det kanske upp nån. :)

2008-08-05 @ 22:56:58
URL: http://guttman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du hittar den personen, så härlig som du är. Fast det kanske är den som ska hitta dig?

I alla fall! Du kommer inte vara ensam särskilt länge<3

2008-08-05 @ 23:46:55
URL: http://sohs.blogg.se/
Postat av: Agge

Även att fiskpinnar skulle vara lycka. Här vill jag passa på att tipsa om 70%ig choklad, DÄR har vi lycka!



Och som t0tta sa så kommer du just ur ett långt förhållande, ha inte bråttom! Passa på att njut av singellivet, för innan du vet ordet av sitter du där med karl, 3 veckors bäbis och undrar vad fan som hände.



Och nästa gång du är i Oslo så kan du få låna min bäbis ett tag, forskning har visat på att ta hand om barn gör en lycklig (tillsammans med att ha sex och äta, inte nödvändigtvis samtidigt).



Var snäll med dig själv!

2008-08-06 @ 09:52:23
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Celie

Jag måste nog vara så tråkig att säga att jag håller med de andra!

Njut av singellivet!

2008-08-06 @ 10:56:33
URL: http://trolletc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0