Dagen efter storyn

Okej. Först och främst, jag lever. Ni oroliga själar där ute behöver inte undra, fast jag är smickrad av omtanken! För det andra, jag vet inte om jag vågar blind dates igen.

Jag tänkte: "Okej, hur svårt kan det vara? Det är klart att vi båda kommer vara så trevliga det bara går. Klart man klarar av att umgås under civiliserade omständigheter."

Men vi klickade inte alls. Han var verkligen inte min typ. Han var så långt ifrån min typ man kan komma. Självfallet visste jag att snäll var en omskrivning för ful, men eftersom min killsmak ibland har ifrågasatts tänkte jag att det kunde vara ett sådant tillfälle. Men icke.

Jag vill inte snacka skit om folk i bloggen, så jag lämnar saker därhän. Vi klickade helt enkelt inte. Dessutom ville ingen gå ut och jag hade ju lovat att han kunde sova över = fånge i min egen lägenhet. För ja, feste ägde rum där. Lite svårt att smita.

Jag gränsade till otrevlighet i mitt bemötande mot honom och drabbades ibland av dåligt samvete, men så går jag upp i morse och finner att han har satt igång min dator. Han sitter alltså vid min högst privata dator och surfar. Det är ett såt grovt intrång i mitt privatliv att jag blir förbannad.

Låser in mig på toaletten och stannar där tills han går.
Moget jag vet.

Vi sa hejdå genom toalettdörren.

Kommentarer
Postat av: annika

Usch vilken situation.



En gång försökte en kompis fixa ihop mig med en kompis till hennes kille. Vi snacka på telefonen ett tag och så bestämde vi oss för att han skulle komma hem till mig.

Dagen innan han kom kläcker min kompis ur sig att hon aldrig träffat denna människa. och det har inte hennes kille heller! Dom känner varandra genom internet!

Jag kände då att jag ville ställa in allt men vågade inte ifall han skulle bli ledsen.och mycket riktigt...ett roadkill utan dess like stiger av tåget och jag dog inombords...sen skulle han va hos mig i 2 dagar. Fan vad jag led!



2008-08-09 @ 20:30:05
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/
Postat av: scream and shout

Det är jätteplättlätt att laga langos faktiskt - och det är SJUKT gott, smakar precis som ute!

Finns massor med recept på nätet, leta upp något du tycker låter bra och testa ;D



Förövrigt så vill jag veta mer om den där usla dejten!

2008-08-09 @ 20:45:09
URL: http://screamandshout.blogg.se/
Postat av: Sketis

Hahahaaha... Kan se dig sitta och muttra på toa haha Ehm.. Sorry hah Gav baar så ja.. haha suck

2008-08-10 @ 01:41:14
URL: http://sketaful.blogg.se/
Postat av: EvE

Så fruktansvärt oförskämt och respektlöst!! Bara dra igång din dator utan att fråga! Har folk inget hyfs längre? Jag skulle ha skällt ut honom efter noter och sen bett honom på ett så otrevligt sätt som möjligt att avlägsan sig från mitt(ditt, i det här fallet) hem. Basta!

Bättre lycka nästa gång!

2008-08-10 @ 09:37:13
Postat av: Petra

Hahaha! Du e grym!

2008-08-11 @ 16:25:19
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0