Svensk musikexport

Jag var inne på Fitness First igår och pumpade biceps som vanligt. Allt gick bra och jag kände mig på G. Men när slutat närmar sig hör jag något så upprörande att jag tappar 50-kilos vikten på lilltån. Jag känner inte ens smärtan för jag befinner mig redan i chock.

Låten som flödar ut ur högtalarna är ingen annan är Basshunters "Boten Anna".
Fast den engelska versionen förståss.
"Now you're gone..." skrålar ut och tar över hela gymmet.

Jag vill skratta och gråta, jag vill gömma mig, jag vill ställa mig upp och skrika:
"Men hör ni inte?! Det är ju Boten Anna, fast i mes-version. Fattar ni inte hur bissart detta är?!"

image198

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! Stackars, det kan inte ha varit roligt :D

2008-04-04 @ 17:32:42
Postat av: Frida

Haha, nej, vi gillar inte militärt amerikanskt etablissemang, men jag var ju tvungen att svara nånting när du lät så kritisk :P
Jag är FAKTISKT inte kär i blondinbella, kissie däremot...

2008-04-04 @ 17:38:01
Postat av: ullrika

haha! har du missat att det är värstaste hiten? hamnade överst på brittiska topplistan om jag inte missminner mig. betyder inte att den är bra...!! - vilket den ju inte är :)

2008-04-04 @ 19:38:18
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: Sketis

Mes-version? Vad é den vanlige versionen menar du?

2008-04-04 @ 19:53:26
URL: http://sketaful.blogg.se
Postat av: aliquis

Mesversion och mesversion, men ja, det är ju samma låt fast utom humorn det fanns i att göra en nördlåt, och än mer humor i att folk började gilla nördlåten utan att förstå vad det handlade om ..

Låttexten i den engelska är ju skapligt patetisk med.

2008-04-05 @ 13:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0