Mitt testamente

kära läsare. jag kommer kanske inte hem idag, faktum är att jag kanske avlider idag. Har fastnat i en mardrömslång redovisning i skolan. rena snarkpillret. de har inte ens några bilder!

samma grupp har malt på i snart 45 minuter. läraren låter oss inte lämna rummet förräns alla är klara. inte ens när jag ville gå och pudra näsan.

jag har en utomkroppslig upplevelse av ren tristess. benen likt vänster hjärnhalva har gått i koma. Om det skulle bli värre, om det faktiskt går, skriver jag härmed mitt testamente.

mina strumpor delas ut till hemlösa
joel, min kära älskling, får givetvis behålla min kluddsamlig
sofia får min tandborste för fortsatt underhåll av munhålan. Den ganska bra faktiskt. den vibrerar.

sådär. nu känner jag mig lugn.

Kommentarer
Postat av: Ally

Nee jag har inget afro direkt :p
jag kan iallafall inte ha det utsläppt.. då ser jag ut som... en mikrifon typ.. för mitt hår har ingen tyngd i sig.. det liksom.. lever sitt eget liv! haha..

jag plattar det.. med plattång.. är illa tvungen så... =( sen när det blir längre så kommer jag låta det vara utsläppt..då kan man köpa produkter som tvingar ner det... ahahaha...

ah ja =)

aaaa dexter är asbra.. jag börja se på det nyss... jag har varit lite kräsen när det gäller blod.. men nu klarade jag av o se de.. dexter är inte så farligt, jag e typ lite fascinerad till och med. Han är snygg också! haha... men du måste se det... lovar det e bra.. andra säsongen är.. WOW... haha =D

kram

2008-04-15 @ 10:49:17
URL: http://alyssas.blogg.se
Postat av: Petra

Är det inte lite synd att slösa något som vibrerar på munhålan?

2008-04-15 @ 11:10:09
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Fröken Wallenberg

Aha! Det är alltså HÄR man kan spionera på JOELS UNDERBARA utan att han märker något - tack för den!!!!

Du vet inte vad du gjorde när du oskyldigt och intet ont anande tittade in i fröken Wallenbergs blogg ... och efterlämnade portkoden till din egen blogg!!!

He he he, det är alltid fala damer som ställer till de för (anti)hjältarna ... vilket du ganska snart kommer att bli varse! Moahahaha ... vi ses! Definitivt ...

2008-04-15 @ 13:20:33
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Victoria

Känner igen det där med testamente i bloggen. Fick lov att skriva ett inför ett läkarbesök som jag trodde jag inte skulle överleva. Tack och lov gjorde jag det och slapp ge mina svettiga dansskor till min lillasyster! :)

2008-04-15 @ 13:40:18
URL: http://victorianordgren.blogg.se
Postat av: Amanda

Åh, vad skönt att höra att det fungerade!
Självklart älskar du ditt hål.
Jag älskar alla mina!

(Ja, det är gött att spinna på misstolkningsfaktorn) ;)

2008-04-15 @ 16:39:30
URL: http://flickanfredrik.blogg.se
Postat av: Linn

hahaha, jag vidarebefodrade till henk som faktiskt höll med. Man klarar sig inte utan mitt sex.

Jag hoppas för allt i världen att du inte avlider där borta. Lev!

Skulle jag kanske kunna få överta din hårinpackning om olyckan skulle vara framme? jag känner nämligen på mig att svenska frisörer knappast skulle kasta gratisgrejer på mig bara för att mitt hår är torrare än hö. :)
;)

2008-04-15 @ 22:23:49
URL: http://unstylisch.blogg.se
Postat av: rektorn

vafalls! bloggas det på skoltid unga dam!?

2008-04-15 @ 23:37:43
Postat av: t0tta

WOT?? t0tta är inte omnämnd i testamentet??? *förstummad av chocken*

Jag gillar förresten också Dexter.. Deedee och Dexter i Dexters laboratorium.. Mohahahahahaha

2008-04-16 @ 01:06:48
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: Fegon

Här dyker det tråkiga upp. Man får faktiskt inte välja
inte ens om man hade nöjt sig med Borås. Jo, faktiskt... om du väljer att ta in på vandrarhem över en helg i Mjölby, då är det helt okej. Men annars inte, annars så dyker händelsen bara upp - så mitt förslag är att du gör MASSA förändringar varje dag i en två års tid... för att vara säker på att förändringen inte blir något som skadar dig.

2008-04-16 @ 03:01:16
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: Victoria

Ja plattång är ju tydligen någon form av underlig fetisch hos frisörer. Jag blir så less. Har man hår som fluffar sig när man har duschat igen så är det ju liksom inte kul att bli klippt efter att någon har plattat allt man har på huvudet. Håret blir ju liksom två cm kortare än vad det såg ut att vara på salongen.

Tack och lov så blev håret inte så pjåkigt ändå. Plattade det när jag var och klippte mig, sen dess har jag inte rört en plattång. Det var ca sex månader sen. Frisörer ska överdriva så värst. Visst fan överlever jag utan plattång minsann! :)

2008-04-16 @ 03:42:20
URL: http://victorianordgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0