Immun

Igår gick vi på restaurang för att fira precis ingenting. Kanske fira att vi lever. Vad vet jag. Alla anledningar är goda nog att fira.

Där var det 3 rätters med levande ljus och vinflaskor till höger och vänster. Leende kypare och flådiga menyer. Jag stornjöt. Beställde in en dagens och blev överraskad av vad jag fick:

Grillade kyckligfiléer på en bädd av rödbets och feta ost sallad.
Detta garneras med stekt spansk lök och varma päron.

Mums. Det var faktiskt riktigt gott.

Plötsligt ser jag något i ögonvrån. Tittar ned och vad ser jag om inte en kackerlacka. Argh dessa kackerlackor, de kommer ju fan in överallt.

Jag: Det är en kackerlacka på golvet.
Joel: mhm...

Så fortsatte vi äta.
Det är bara att konstatera: Vi har gått och blivit immuna.

Kommentarer
Postat av: connoisseur

ställen med vinflaskor till höger och vänster är dom bästaste :)

2008-04-02 @ 22:11:19
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0