En riktigt amerikansk måltid

Dagen har varit så stressig, att jag inte hunnit med att äta. Det var med darr på rösten jag kl 18 ringde upp joel och meddelade "jag har inte ätit sedan frukost.."

Han undrade givetvis varför jag ringde honom om detta. Gå och ät då liksom.
Men jag var så facinerad att jag bara var tvungen att berätta. Jag hade inte ätit på hela dagen, och fungerade fortfarande som människa! Jag grät inte, attackerade inte främligar på stan. Kunde till och med föra en konversation. Helt sjukt otroligt.

Middagen intogs sedan på KFC. Har aldrig provat det innan, och vet faktiskt inte om jag kommer prova det igen. Någonsin. Jag beställde den mest urtypiska KFC menyn: Wicked wings snack pack, extra gravy and mountan dew. Woah!

Först fattade jag inte varför man fick en våtservett med, men efter 20 minuter av envisa försök att äta utan söl trillade poletten ned. Pling!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag bor i Kungsbacka, men jag har precis lagt ett bud på en lägenhet i Mölndal. Grattis till förlusten av din KFC-oskuld!

2008-04-11 @ 13:08:01
URL: http://trasi.blogg.se
Postat av: t0tta

Ja, killen som skulle komma med pengar till mig i lördags, men inte hörde av sig efter 21.30 på kvällen.

2008-04-11 @ 13:44:06
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0