Värdelös dag

Idag har jag inte gjort ett smack. Har fortfarande inte bestämt mig om det är bra eller dåligt. I och med att det är lov just nu antar jag att det klassas som bra. Bra för själen.

Väntar mest på morgondagen då vi ska fira som aldrig förr. Jag och Joel har då varit ihop i 3 år, helt fantastiskt.

Vi pallrade oss faktiskt iväg till affären och jag laddade åter mitt förråd med konserverad frukt. Har hittat lätt sötade och skalade grapefruktklyftor på burk. Mums. Och passionsfrukt på burk. Finemangens. 

Följde med Joel till simhallen och plaskade runt där lite. I omklädningsrummet såg jag att huden på mina axlar är på rymmen sedan jag brände mig lite innan jul. Usch. Försökte klistra fast den igen med massor av aloe vera men det är nog ett hopplöst projekt.

Blogg.se valde att inte fungera för oss under större delen av dagen, men det var väl lika bra för jag har inget vettigt att säga. Joel å andra sidan fick sån grym abstinens att han skrev 14 inlägg på raken. Läs dem på www.joelsunderbara.blogg.se 

Har just avnjutit en "läkande" massage från Joel. Tänk att det fanns så många onda punkter i mina lår. Låg mest och gnydde hela tiden.

Nu ska jag nog fortsätta med boken jag började på idag. Lånade den av högen med böcker som Lena lämnade innan de stack till Cairns. Boken handlar om en flickas förtryckta minnen som kommer upp genom terapi. Räknar med att den ska vara utläst inom ett dygn.

Kommentarer
Postat av: Kandidat Dropp

Bra, själen ska ha sitt :-)

Lycka till med pluggandet.

2007-12-26 @ 16:59:16
Postat av: Otto

Åhå. Var får man tag i passionsfrukt på burk? Det har jag bara sett i Australien...

2010-01-12 @ 21:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0