Temperaturproblem

Solen skiner och fåglarna kvittrar.
Men när jag klär på mig i morse känne jag behovet av att ta på mig långa mörka jeans och lång tröja.

Varför?
  kanske ni frågar.

Det är inte ett självmordsförsök från min sida.
Jag har inte heller någon sjuk fetish för att vara genomsvettig.
Det är helt enkelt skolan AC.

Ni förstår, här i Australien är kyla status. Det är gud. Ju kallare desto ballare så att säga.
Ute är det cirka 28 grader i skuggan, inne i datasalen är det 18.

Det är lite av en chock att komma in och finna det 10 grader kallare, då gäller det att vara ordentligt klädd.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha,måste va jobbigt ju!! =) ha de bra!

2007-12-04 @ 03:20:50
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0