Optimistisk Hanna!

Dagen började fint med sol. Vi försökte oss på en picknick vid vattnet med solen ville inte riktigt. När den försvann bestämde jag mig för att springa till gymmet och lyfta lite skrot istället :)

Väl framme ser jag hur det börjar regna riktigt ordentligt ute! Jag fortsätter glatt träna och tänker att det hinner nog försvinna innan det är dags för mig att ge mig av hemåt!

Men icke sa nicke, det blir bara värre och värre! Man ser inte ut genom fönstren för det regnar så mycket. Det börjar läcka in på gymmet ganska ordentligt och ännu värre är det hos företaget bredvid. Där står regnet som spön i backeninomhus! Deras trappa liknar mer ett vattenfall och det är 5 cm vatten över hela golvet. Oj voj.

När det är dags för mig har det inte avtagit men jag är hungrig så vänta längre är inget alternativ. Det är bara att ge sig ut och bli blöt! Jag vet inte hur många som minns men när jag var liten brukade jag älska att springa ut i regnet om sommaren, det var lite samma känsla här. 1 minut så var jag genomblöt men det gjorde inte så mycket för temperaturen ligger på 23 grader. Promenaden hem var som en 15 min lång dusch!

Väl hemma tog jag en lång lång dusch och tackade gud för varmvatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0