Nu sticker jag!

Hej hej ojoj nu är det lite stressigt, fast bara på ett bra sätt! Om några timmar ska vi hämta upp en hyrbil och sedan bär det av på bilsemester tillsammans med Joels familj. Det hela blev lite hastigt bestämt så några förberedelser har jag inte ens hunnit tänka på :) Slängde in en paniktvätt igår kväll när jag insåg att alla kläder är smutsiga, och nu ser det ut som jag får ta med mig dem blöta :P

Vi ska som sagt bila upp på östkusten lite, men bara i några dagar. På julafton ska vi vara tillbaka igen. Det ska bli kul att få se mer av detta underbara land, jag tar med min fina kamera (om jag vågar!) och plåtar :D

Näe, nu måste jag äta frukost, packa och handla en julklapp till Joel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0