Mitt bästa nyår

Nu sitter jag här i framtiden. År 2008.

Känns ännu märkligare att ni där hemma fortfarande är 2007. Hur kan ni befinna er ett helt år bort?

Det var det trevligaste nyårsfirandet någonsin. Speciellt i kontrast till förra året!! Solen var varm och skön, skymningen underbar och den lilla parken packad med glatt folk som ville fira det nya året. Glada skratt och applåder från alla håll och kanter, aldrig har jag sett nåt liknande.

Och fyrverkerierna!! Helt otroligt. Nog för att vi satte ribban högt  - Sydney ska ju ha en av de ballaste showerna i världen - men det var över mina förväntningar. 15 minuter varade det och jag filmade en del. Tyvärr är det ju alltid svårt att fånga på bild men väl värt ett försök!

image50

image51

image53

GOTT NYTT 2008!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0