Kackerlacka!!

Ja jag vet att det finns mer läskiga djur här i Australien men det betyder ju inte att man är beredd när de dyker upp mitt i matlagningen! Stor och hemsk var den. Sprang och gömde sig under tallrikar och hade sig.

Föreställ er scenen:

Kackerlacka som springer runt.
Rädd Hanna som springer runt och skriker osammanhängande läten.
Hungrig Joel försöker fånga den men i smyg äcklas lika mycket.

Jag tar min tillflykt till soffan och står och hoppar på den. Joels försök i att fånga det äckliga lilla krypet i en låda resulterar i att den blir halshuggen. Jag skriker ännu mer. Lådan med den tudelade kackerlackan samt en tidning att sopa upp den med tar sedan en flygtur från balkongen.
Hoppas att ingen stod nedanför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0