Guten Morgen

Här sitter jag i skolan. Mitt långlivade bråk med dreamweaver som har varit hela helgen tog hastigt och lustigt slut när mina kära lärare löste problemet på tre sekunder. Puh! Tack!

I morse var vi uppe med tuppen och åkte ut ti8ll flygplatsen kl 6.30. Där mötte vi Joels mamma och Lasse samt hans lillasyster Marie! Trots den 30 timmar långa resa såg de oförskämt pigga och glada ut. Vi försökte med förenade krafter matta ut dem med promenader runt syndey men de är gjorda av tufft virke!

Det blev istället jag som fick ge upp och drog vidare till kära Martin College. Här sitter jag nu med panik över att alla arbeten ska vara klara till på onsdag och ja... jag får ligga i helt enkelt.

Skickar en liten hälsning till Jovana om hon läser detta:
Hej!

Kommentarer
Postat av: Jovana

hehe,va gulligt att du hälsade till mig=)...Jag är en trogen läsare kan jag säga,måste vila min ögon på att läsa nåt roligt när jag är på jobbet..Sen berätta allt till Christoffer,han hänger inte med här försåtr du=)

hoppas ni mår bra å att man får smaka av den goda maten du/ni lagar=)

2007-12-17 @ 13:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0