Favorit Frukost

Här sitter jag åter men en skål fylld men min favorit frukost. Den titeln lagas runt lite då och då, om jag har hittat något jag gillar kör jag stenhårt på det varje dag tills jag tröttnar. Låter lite dumt kanske men det funkar för mig. smidigt, tryggt, gott, ekonomiskt.

Just nu älskar jag Kellog's All Bran Flakes with honey and almond.
De är supergoda och - bonus - fullpackade med fibrer och lågt GI. Yay.

Exempel på tidigare faser i frukostätander:
  • Yoghurt med jordgubbar
  • Scones
  • Vasa knäckebröd
  • Äpple med kanel i yoghurt
  • Kellogs All Brans
  • Pannkakor med hallon
Mmm. Mums. Och sedan är det bara att börja om igen när man tröttnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0