Betyg 10 av 10

Det är alltså min dag vi pratar om!
Jag har haft en toppendag!!

Vad är det som är så speciellt med den kanske ni undrar. Ja det vet jag inte riktigt. Det är bara en sån dag när allt är underbart.

Dagen började som sagt med åska och regn, ojoj tänkte jag och drog täcket över huvudet. Där låg jag bestämt ända tills klockan blev halv elva, då pallrade jag mig upp. Eftersom vädret är tråkigt och jag inte hade några planer för dagen började jag med en brakfrukost. Ni vet, en sådan som man bara hinner med på helger, men så fuskar jag och klämmer in det på en torsdag! :D

Spenderar resten av dagen tillsammans med min bok, och eftersom molnen så snällt flyttar på sig sitter jag ute på balkongen och myser. Spelar lite poker, duschar, målar naglarna och gör i vissa perioder precis ingenting. Härligt! Slappa måste vara en av de mest underskattade njutningarna. Dessutom är det helt gratis.

Vid fem har Joel masserat klart och vi möts i stan. Vi varvar shopping med den bästa snabbmaten jag någonsin ätit. (förutom langos på potatisfestivalen då :)) det är riktig husmanskost, med skysås och kalkon. mums! Vi vandrar runt och kollar efter nyårs menyer inan vi trötta spatserar hemåt.

Jag är bara så nöjd med dagen. Det är så här livet ska vara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

langos heter det ju! just det... (eller hade vi redan kommit på det?).. jag är rolig jag

2007-12-06 @ 12:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0