Alla behöver vi en Günter

Idag stod jag och vår flatmate Daniel i köket samtidigt. Jag höll på med nyårsmiddagen som allra bäst när han kommer in och ska göra pannkakor. Jag ser hur han tar fram mjöl, ägg och mjölk. Så långt allt väl.
Sedan börjar han hälla upp ingredienserna i skålen:
1 ägg
2 dl mjölk
7 dl mjöl!!!!

Detta blir såklart en gegga utan dess like. Han kliar sig på huvudet och förstår inte vad han har gjort fel.
Hihi underbart.
När han misslyckades även med andra satsen hjälpte jag till och resultatet blev underbara pannkakor.

När vi stod och småpratade fick jag dessutom reda på att hans efternamn är Günter!! Det är ball. En riktig tysk som heter Günter.

Självklart visade vi Sveriges idol med samma namn på youtube och han fick ännu en gång bevisat att svenskar är helt dumma i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0